Left 4 Evil is different from any mutation you have played before.
You start at full health but once you lose some, it's permanent. You can scavenge for medicines to temporarely restore it but that's all, first aid kits are disabled completely (except for the passing finale). Also, this mutation is divided into two game styles, taking advantage of the game's director, maps and spawns system: In the beginning it's all about SURVIVAL. You start from absolute zero and zombies have filled every corner of the map, guarding those precious supplies. Strategy, carefulness and headshots are your best friends. Reminiscent of classic survival horrors. As you start finding better weapons and stock on supplies, you will feel more comfortable at fighting all the zombies, hordes and abominations; it's here the game starts to take a turn all about FIGHTING.
Что в итоге меня зацепило? Баланс игры изменен, по другому ощущается когда играешь в соло или в дуо. Для этого удобно редактируется файл мутатора.
0 - Отключено, 1 - Включено. Ну по сути если указать больше 1 то скорее всего будет спавнить в паре их. Почему именно так? В соло игре от жокея, хантера, чаржера и смокера спастись невозможно - схватил = смерть. Зомби сами по себе бьют не слабо на обычной сложности, возьмут в круг = смерть. Танк не отключаемый, ведьма - тоже. Ведьма убивает сразу понятное дело. Для соло или дуо прохождения с не стандартным взглядом - мне интересно лично. Для жизни в соло или дуо так же отредактировано -
Код
DefaultItems = [ "pistol" "knife" ]
Спавн идет сразу с ножом и пистолетом, вместо дубины. Вобще дубина там предусматривалась с моделью кулаков, но баланс такой что от дубины смысла нет.
Яндекс.Диск - Скачать - архив с копией. Установка идет в папку с игрой по пути : "D:\SteamLibrary\steamapps\common\Left 4 Dead 2\left4dead2\addons" (Пример пути).